האקדמיה למפתחות משחקי מחשב צעירות Games4Girls Academy#

פרוייקט האקדמיה למפתחות משחקי מחשב צעירות של ד"ר חנן גזית מבקש לרתום את המוטיבציה והעניין שמגלות נערות במשחקי מחשב לצורך הכשרתן במקצועות טכנולוגיים נדרשים.

Games4Girls Academy Hanan Gazit

האקדמיה למפתחות משחקי מחשב צעירות Games4Girls Academy# 
פיתוח וריכוז אקדמי: ד"ר חנן גזית

רציונאל התוכנית

אחוז הנשים המועסקות בתעשיית ההיי-טק נמוך יחסית לאחוז הגברים המועסקים בו. המשחק מהווה טכנולוגית ידע שטבועה בבסיס הלמידה האנושית מימי קדם ועד ימינו. פרט להתפתחות המטאורית של תעשיית משחקי המחשב, משחקי מחשב משמשים גם ככלי להכשרת והדרכת כוח אדם מקצועי וטכנולוגי מיומן.

האקדמיה למפתחות משחקי מחשב צעירות
פרויקט האקדמיה למפתחות משחקי מחשב צעירות מבקש לפתור את הבעיה באמצעות רתימת המוטיבציה והעניין שמגלות נערות במשחקי מחשב לצורך הכשרתן במקצועות טכנולוגיים נדרשים. במסגרת האקדמיה רוכשות המשתתפות מיומנויות בפיתוח משחקי מחשב, יסודות בתיכנות מונחה אובייקטים וכישורי חשיבה עסקית. במסגרתו בוצע שיתוף פעולה ראשוני מסוגו בישראל עם סטודיו לפיתוח משחקי סלולר של סטארט-אפ MoMinis בראשות המייסדים מר עמרי ואייל אבן-טוב, שאפשר לתלמידיות להתנסות בתהליך פיתוח מקצועי. תוצרי הפעילות כללו משחקי אינטראקטיב ואפליקציות סלולר של המשתתפות הוצגו באירוע סיום חגיגי שבו השתתפו מנהלת בית הספר תיכון אורט רמת-יוסף בת-ים הגב' פנינה גלס, מרכזת מגמת הנדסת תוכנה הגב' אורלי חדאיו, מורי בית הספר, הורי ובני משפחות התלמידות, סגל המכון וסטודנטים. לכל המשתתפות בקורס הוענק מנוי שנתי על הירחון PC Magazine מתנת מכון טכנולוגי חולון, תשורות מחברת פרטנר אורנג' ישראל. שלוש משתתפות מצטיינות זכו כל אחת במנוי שנתי לירחון PC PLUS, מתנת קבוצת אנשים ומחשבים בראשות פלי הנמר.

שיטת ההדרכה

למידה בצוותים קטנים תוך שימוש בתוכנות פיתוח משחקי מחשב ייעודיות. המשתתפות יתנסו בתהליך הקמת חברת הזנק Start-up ובשיקולים המלווים את תהליך פיתוח משחק מחשב, משלב העלאת הרעיונות וכלה בשלב הפקת התוצר הסופי.

קרדיט לעוזרות הדרכה: הילה עמית, סיוון עופר

האקדמיה למפתחות משחקי מחשב צעירות פותח בהשראת הפרויקט המצליח Girls4Games באוניברסיטת אילינוי בארה"ב. המחזור הראשון של האקדמיה למפתחות משחקי מחשב צעירות בישראל הועבר בהצלחה במסגרת H.I.T – מכון טכנולוגי חולון בשנת 2007 בתמיכת הקרן למעורבות חברתית של ות"ת – המועצה להשכלה גבוהה. סכום המענק: 25 אלף ₪.

* המחזור השני של האקדמיה למפתחות משחקי מחשב ואפליקציות סלולר צעירות נמצא בשלבי תכנון מתקדמים

מאת: ד"ר חנן גזית

ד"ר חנן גזית עוזר לארגונים, חברות וסטארטאפים לשלב מִשְׂחוּק gamification וגישה מִשְׂחָקִית Gameful Mindset לשיפור תוצאות באפליקציות ואתרים, פרסום ושיווק, מערכי מכירות, למידה והדרכה. חנן מרצה באקדמיה ובחברות וארגונים על משחוק העתיד. חנן הוא גיימר, וחוקר משחקי וידאו למעלה מעשור. עומד בראש המרכז הישראלי של איגוד חוקרי המשחקים 'הדיגיטליים העולמי. כותב את ספרו 'משחוק העתיד. :: Hanan Gazit, PhD is a Gaming and Virtual Worlds Researcher, Gameful Experiences Designer, Academic lecturer and Games apps and Startups Mentor, Keynote Speaker and Book Writer 'The GamefulHeroes Future' (in preperation). Founder and CEO ✪ juloot interactive gamification. Hanan consult leading 500 fortune companies and start-ups on using Gameful design for branding, marketing, sales and training to empower abilities and boost results to success. Additionally, He serves as the Israeli Digital Games Research Association (DIGRA) Chapter.

התגובה שלך

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s