כשתקשורת, גיימינג ותרבות נפגשים

gcc course TAU Hanan Gazit

קורס: כשתקשורת, גיימינג ותרבות נפגשים Engaging Interactions | פיתוח והנחייה אקדמית: ד"ר חנן גזיתGCC Course logo Hanan Gazit

קורס זה עוסק בשינויים ובהשלכות החברתיות, התרבותיות והטכנולוגיות של שילוב גיימינג בזירה התקשורתית והעסקית.

נדון בהיבטים התיאורטיים והיישומיים של אינטראקציות חווייתיות בסביבות גיימינג מקוונות.

נבחן עקרונות ותיאוריות העוסקות באדם המשחק, הנדסת מוטיבציה, חוויית השחקנים והמשתמשים ו Social Engagement.

הקורס מתמקד בבחינת האופנים שבהם אינטראקציות חווייתיות בסביבות גיימינג מהוות כר פורה לרכישת מיומנויות תקשורת ואוריינות משחקית ברמה האישית, הבין–אישית וברמה הארגונית, למיתוג ושיווק אינטראקטיבי, וליצירת שינויי עמדות ואמונות בנושאים חברתיים "Social Change".

בין הסביבות והכלים שנלמדים בקורס:

  • אווטאר כמייצג נוכחות וירטואלית "virtual presence"
  • עולמות וירטואלים תלת מימדים User generated 3D virtual worlds
  • משחקים מקוונים MMOGPR וקהילות גיימרים במדיה חברתית
  • אפליקציות ומשחקי מציאות alternate reality games ARG
  • אפליקציות מציאות מועצמת רבודה מבוססות מקום "  Augmented reality".

רשימת עבודות גמר נבחרות של הסטודנטים שהנחתי באוניברסיטת תל-אביב מגוונת ומצבעיה על אפשרויות היישום:

פייסבוק – בני נוער, חינוך, חברה

  • דרכים לבנייה ופיתוח זהות אישית ברשת החברתית פייסבוק | וייס, ס'.
  • "מה הסטטוס שלך?" חקר מאפיינים מגדריים בקרב בני-נוער בכתיבת סטטוסים בפייסבוק | פטיטו, א'., קושניר, א'.
  • שימושים של בני נוער בפייסבוק – חקר מקרה | פרט, י',. אדרי, נ'.
  • העובדים הסוציאליים כתנועה חברתית: מאפייני דפוסי אינטראקציות מאבק חברתי בפייסבוק | כהן, ע'.

שיווק במדיה החברתית

  • באזז במדיה הדיגיטאלית | הורטניק, ג'.
  • מיתוג וקידום מטרות חברתיות באמצעות הפייסבוק בישראל | יעבץ, ג'.
  • מאפייני שיווק מותגי אופנה בפייסבוק: קסטרו, סיגל דקל, אופנת שיקסי | קוטיקוב, א'.
  • שיווק מוזיקה ברשת בראי שרשרת הערך: כיצד משווקים אמנים את עצמם במדיה החברתית? עמיר בניון, יאיר דנור, ליידי גאגא ורבקה בלאק | בנטוביץ, א'.
  • "מה השריטה שלך?" הצעה לקמפיין "אנטי-סטיגמה" ויראלי ביו-טיוב | אלפי, ס'.

אינטראקציות במשחקי תפקידים מקוונים

  • החיים בגילדת MMORPGמשחקי תפקידים מקוונים מרובי משתתפים | גרשינה, מ'., קרפ, ש'.
  • ניתוח מאפייני הנאה במשחקי וידאו | פינקל, ז'.
  • היבטים חיוביים ושליליים של MMO משחקי מקוונים מרובי משתתפים | לואיס, ע'.

אודות הכותב

דר' חנן גזיתד"ר חנן גזית מייסד ומנכ"ל juloot interactive, עוזר לארגונים, חברות ויזמים לשלב את הגישה המשחקית באתרים ואפליקציות, בפרסום ושיווק, מערכי מכירות והדרכה, למידה ואימון בכדי לשפר תוצאות ולהעצים יכולות. חנן מראשוני חוקרי משחקי הוידאו בישראל, עומד בראש המרכז הישראלי של איגוד חוקרי המשחקים הדיגיטליים העולמי DiGRA. מרצה באקדמיה ומעביר סדנאות בחברות וארגונים בארץ ובעולם. כותב את ספרו הראשון גיבורי עידן המִשְׂחוּק Gameful Heroes (שם זמני).

Academic Course: When Gaming, Communication and Culture meet.

Selected Thesis themes by students @ Tel-Aviv University ]Heb] ^

Academic Supervision: Dr. Hanan Gazit.

התגובה שלך

הזינו את פרטיכם בטופס, או לחצו על אחד מהאייקונים כדי להשתמש בחשבון קיים:

הלוגו של WordPress.com

אתה מגיב באמצעות חשבון WordPress.com שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Twitter

אתה מגיב באמצעות חשבון Twitter שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת Facebook

אתה מגיב באמצעות חשבון Facebook שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

תמונת גוגל פלוס

אתה מגיב באמצעות חשבון Google+ שלך. לצאת מהמערכת / לשנות )

מתחבר ל-%s