חוקרים את החלל: יישום טכנולוגיות גיימינג ומציאות מדומה לשם למידה

שבוע החלל הישראלי יצא לדרך! להיות אסטרונאוטים: יישום טכנולוגיות גיימינג ומציאות מדומה לשם למידה, מאמר מאת ד"ר חנן גזית פורסם בקהילת הגיע זמן חינוך

להיות אסטרונאוטים: יישום טכנולוגיות גיימינג ומציאות מדומה לשם למידה. מאמר חדש מאת ד"ר חנן גזית התפרסם באתר קהילת המורים הגיע זמן חינוך . קישור: http://www.edunow.org.il/edunow-media-story-252314

מאת: ד"ר חנן גזית

ד"ר חנן גזית עוזר לארגונים, חברות וסטארטאפים לשלב מִשְׂחוּק gamification וגישה מִשְׂחָקִית Gameful Mindset לשיפור תוצאות באפליקציות ואתרים, פרסום ושיווק, מערכי מכירות, למידה והדרכה. חנן מרצה באקדמיה ובחברות וארגונים על משחוק העתיד. חנן הוא גיימר, וחוקר משחקי וידאו למעלה מעשור. עומד בראש המרכז הישראלי של איגוד חוקרי המשחקים 'הדיגיטליים העולמי. כותב את ספרו 'משחוק העתיד. :: Hanan Gazit, PhD is a Gaming and Virtual Worlds Researcher, Gameful Experiences Designer, Academic lecturer and Games apps and Startups Mentor, Keynote Speaker and Book Writer 'The GamefulHeroes Future' (in preperation). Founder and CEO ✪ juloot interactive gamification. Hanan consult leading 500 fortune companies and start-ups on using Gameful design for branding, marketing, sales and training to empower abilities and boost results to success. Additionally, He serves as the Israeli Digital Games Research Association (DIGRA) Chapter.