מיינקראפט MINECRAFT Minecon is a Game Changer

מיינקראפט הוא GAME CHANGER כמו לגו-לנד וירטואלי ענקי של משחק, יצירה ושיתוף שבו גיבורי עידן המישחוק נולדים צומחים ומגדירים מחדש את המושג למידה

Minecon 2015

"מיינקראפט כסביבה היא לכשעצמה, חסרת משמעות. חשיבותה הגדולה טמונה באפשרויות האינסופיות שהיא מאפשרת כמדיום למידה, ביטוי אישי, חקירה ויצירה שיתופית לגיבורי עידן המִישׂחוּק". ~ ד"ר חנן גזית.

עבור גיימרים בכל העולם מיינקראפט Minecraft​ הוא קהילה כמו שוויז Waze​ היא סושיאל עבור נהגים. מיינקראפט הוא GAME CHANGER כמו לגו-לנד וירטואלי ענקי של משחק, יצירה ושיתוף שבו גיבורי עידן המישחוק נולדים, צומחים ומגדירים מחדש את המושג למידה.

בערוץ סטרימינג לייב ביו-טיוב שודר בסוף השבוע כנס "מיינקון 2015" שמארגנת חברת מאג'ונג יוצרת מיינקראפט בלונדון בו השתתפו למעלה מעשרת אלפים משתתפים.

Minecon 2015 live gaming channel


אודות הכותב
דר' חנן גזיתד"ר חנן גזית מייסד juloot interactive, עוזר לארגונים, חברות ויזמים לשלב עקרונות ומנגנוני משחקים בפרסום, שיווק, מכירות, הדרכה, למידה ואימון בכדי להעצים יכולות ולשפר תוצאות. חנן מראשוני חוקרי משחקי הוידאו בישראל, עומד בראש המרכז הישראלי של איגוד חוקרי המשחקים הדיגיטליים העולמי DiGRA. מרצה באקדמיה ומעביר סדנאות בחברות וארגונים. כותב את ספרו הראשון Gameful Heroes.

מאת: ד"ר חנן גזית

Dr. Hanan Gazit holds a Ph.D. in the Learning Sciences from Tel-Aviv University, Israel. His research interests include digital games, gamification, learning in 3D virtual reality environments and eSports. He is an Academic lecturer and mentors computer science college students on game apps development. He is the Founder of juloot interactive and former CEO of MentaverSense Ltd. which developed 3D virtual worlds for training and simulations. Dr. Gazit advises leading Fortune 500 companies on using his gameful design framework to create engaging experiences for boosting results to success. He serves as a Business Mentor for gaming startups at the Inno-Negev Technology Accelerator. Additionally, He serves on the Advisory Board for blockchain startups StormX Inc. and MaxDataIO. Hanan is a keynote speaker, a gamer and a book author entitled: The Gameful Heroes' Future (in preparation). Moreover, he serves as the Middle East Co-Chair for the immersive Learning Network (iLRN) 2018 Conference and since 2007 he heads the Israeli Chapter of the Digital Games Research Association (DiGRA).