קול קורא: סטודנטים ומרצים חוקרי משחקים

עוסקים בחקר משחקים ו/או גיימיפיקיישן‫ ‏מישחוק‬? מוזמנים להצטרף למיזם כתב-עת אלקטרוני חדש עבור סטודנטים

digra Israel

קול קורא: סטודנטים או מרצים באקדמיה שעוסקים בחקר משחקים ו/או גיימיפיקיישן‫ ‏מישחוק‬? מוזמנים להצטרף למיזם כתב-עת אלקטרוני חדש עבור סטודנטים שבו יפורסמו מאמרים, סקירות ספרים, שיטות וכלי מחקר מתקדמים בתחום של DiGRA Israel.
יש לכם מחקר חדש שתרצו לפרסם? קראתם ספר חדש בתחום ורוצים לפרסם ביקורת אצלנו?
הצטרפו עם לייק בפייסבוק וצרו קשר או שלחו מייל לדואל: chapterATdigraisraelDOTcom

מאת: ד"ר חנן גזית

Dr. Hanan Gazit holds a Ph.D. in the Learning Sciences from Tel-Aviv University, Israel. His research interests include digital games, gamification, learning in 3D virtual reality environments and eSports. He is an Academic lecturer and mentors computer science college students on game apps development. He is the Founder of juloot interactive and former CEO of MentaverSense Ltd. which developed 3D virtual worlds for training and simulations. Dr. Gazit advises leading Fortune 500 companies on using his gameful design framework to create engaging experiences for boosting results to success. He serves as a Business Mentor for gaming startups at the Inno-Negev Technology Accelerator. Additionally, He serves on the Advisory Board for blockchain startups StormX Inc. and MaxDataIO. Hanan is a keynote speaker, a gamer and a book author entitled: The Gameful Heroes' Future (in preparation). Moreover, he serves as the Middle East Co-Chair for the immersive Learning Network (iLRN) 2018 Conference and since 2007 he heads the Israeli Chapter of the Digital Games Research Association (DiGRA).

2 תגובות על ״קול קורא: סטודנטים ומרצים חוקרי משחקים״

  1. הי חנן, שמי שירי ואני סטודנטית לתואר שני באנגלית ולהוראה (הסבת אקדמאים), והמייל שלך סקרן אותי. אני עובדת בימים אלה על עבודת סמינריון לתואר השני, והנושא שבחרתי הוא גיימינג בלמידה. הנושא מעניין אותי מאד וחשוב בעיני, אך נתקלתי בבעיה במהלך העבודה. עליי להודות כי למרות הכמויות העצומות של חומר תיאורטי הקיימות ברשת, מאמרים וספרים למכביר, עדיין לא מצאתי את התוכן המעשי – את המשחק עצמו שעליו אבנה את העבודה, משחק שניתן לבסס עליו יחידת לימוד (או שיעור) באנגלית. התחושה היא שיש הרבה מלל ואידיאולוגיות אך בפועל אין הגשמה של הרעיונות הללו לכדי מציאות יומיומית פרקטית. אשמח אם תוכל לעזור בעצה או רעיון.

    תודה ויום נעים, שירי חקלאי

    אהבתי

    1. שירי שלום,
      כתב העת האלקטרוני החדש עבור סטודנטים שבו יפורסמו מאמרים, סקירות ספרים יכולל גם שיטות וכלי מחקר מתקדמים ב Games Studies. לשאלתך, מציאת ובחירת תוכן מתאים (משחק) בכדי לבסס עליו יחידת לימוד / שיעור היא אחת מההחלטות החשובות שלך במסגרת העבודה, כמו גם בחירת המשתתפים, מדגם המחקר.
      ההמלצות שלי עבורך הם: (1) תגדירי היטב את מטרת המחקר ואת שאלות המחקר שנגזרות ממנה. אלה ישמשו עבורך כמצפן בבחירת המשחק המתאים מבין אלפי המשחקים שקיימים,
      (2) הגדירי את יחידת הניתוח של הממצאים, אם את עושה מחקר אמפירי. קביעת יחידת הניתוח היא קריטית להצלחתו של המחקר, (3) מומלץ לבחון את הפעילות של ה – British Council בתחום של Game based learning and Virtual Worlds. אני יודע על מספר עבודות מחקר שבוצעו בתחום רכישת שפה שניה Second Language Accusation במדיום משחקי המחשב. (4) תבדקי את תחום ה Games for Change שבו משתמשים במשחקים לשינוי עמדות ואמונות בנושאים חברתיים ופולטייים. ולבסוף, (5) חשוב מאד לבחור את משחק דיגיטלי שישמש ככר לביצוע המחקר בהתאמה לרמת וגיל המשתתפים במחקר. בהצלחה!

      אהבתי

סגור לתגובות.