אם יש אפליקציה, מי צריך נייר?


כותרת הקליפ מדברת בעד עצמה: הנייר לא מת היינו חייבים למצא צורך אמיתי לפיתוח אפליקציות טאצ' וזה אחד מהם. יש אפליקציה, מי צריך נייר? באמת.
יצא לכם לשבת פעם בשירותים ובדיוק שכאתם צריכים ל… הגליל נגמר? כמה פעמים נכנסתם לשירותים וראיתם שקודמכם לישיבה הדחופה התעצל ולא הוריד את המים? לא הרים את מושב האסלה לפני ש… מעצבן! איך פותרים את הבעיה ומעודדים שינוי התנהגות?
בקורס עיצוב אפליקציות גיימיפיקיישן
 , קורס גיימיפיקיישן של מותגים, ארגונים ומערכות חינוך ובהרצאות העשרה על גיימפיקיישן של מותגים ועיצוב אפליקציות משחקים בחברות וארגונים אני מראה איך אפשר לשנות ולעודד התנהגויות רצויות באמצעות שילוב מנגנוני משחקים מניעים לפעולה מהנאה. במקום עונשים והטפות, מתן משובים וחיזוקים מיידיים, עיטורים ופרסים. סופרנני.אוהבת.
מכאן שלא חייבים אפליקציה היי-טקית, לפעמים פיתרון עיצוב יצירתי ופשוט שמוסיף כיף עובד. תראו
מעוניינים בהזמנת הרצאת העשרה בנושא, סדנה או קורס? לפרטים צרו קשר

הכותב ד"ר חנן גזית מייסד ומנכ"ל juloot interactive סוכנות ניו-מדיה שיווק דיגיטלי מתקדם, חוקר ומרצה באקדמיה ובארגונים בתחומי התמחותו: עיצוב גיימיפיקיישן, פיתוח אפליקציות משחקים לבעלי צרכים מיוחדים, גיימיפיקיישן של מערכות חינוך ועסקים, פיתוח ועיצוב משחקי מחשב ואפליקציות ככלי למידה והוראה.

מאת: ד"ר חנן גזית

ד"ר חנן גזית עוזר לארגונים, חברות וסטארטאפים לשלב מִשְׂחוּק gamification וגישה מִשְׂחָקִית Gameful Mindset לשיפור תוצאות באפליקציות ואתרים, פרסום ושיווק, מערכי מכירות, למידה והדרכה. חנן מרצה באקדמיה ובחברות וארגונים על משחוק העתיד. חנן הוא גיימר, וחוקר משחקי וידאו למעלה מעשור. עומד בראש המרכז הישראלי של איגוד חוקרי המשחקים 'הדיגיטליים העולמי. כותב את ספרו 'משחוק העתיד. :: Hanan Gazit, PhD is a Gaming and Virtual Worlds Researcher, Gameful Experiences Designer, Academic lecturer and Games apps and Startups Mentor, Keynote Speaker and Book Writer 'The GamefulHeroes Future' (in preperation). Founder and CEO ✪ juloot interactive gamification. Hanan consult leading 500 fortune companies and start-ups on using Gameful design for branding, marketing, sales and training to empower abilities and boost results to success. Additionally, He serves as the Israeli Digital Games Research Association (DIGRA) Chapter.